איזה מידע להכניס בכרטיס ביקור דיגיטלי: התבלט עם הדברים החיוניים האלה

כרטיס ביקור יכול לעזור לכם להמיר לקוחות פוטנציאליים, אבל הכרטיס צריך קודם כל להשאיר רושם טוב. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי אריזת מידע רב השפעה עבור הקהל שלך. מאמר זה דן באיזה מידע לכלול בכרטיס הביקור שלך להצלחה מרבית ברשת.

שיתוף מידע בסיסי של כרטיסי ביקור לבדו מספיק רק לעתים רחוקות כדי להעביר את הצעת הערך שלך. כדי ליצור רושם ראשוני נהדר, עליך לכלול כל פרט שמתאר אותך ואת העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

עם זאת, כרטיסי ביקור מסורתיים מגיעים עם שני חסרונות משמעותיים בכל הנוגע לשיתוף מידע:

  1. לשים את כל הפרטים שאתה צריך על כרטיס מסורתי מבוסס נייר יכול להיות מאתגר. הסיבה לכך היא שלכרטיסי ביקור קונבנציונליים יש מקום מוגבל להצגת מידע. לעתים קרובות אתה מוגבל ליסודות – הפרטים האישיים שלך, שם החברה, הייעוד שלך וכמה כתובות אתרים.
  2. חיסרון משמעותי נוסף של כרטיסי ביקור מבוססי נייר הוא חוסר האינטראקטיביות שלהם. הדרך היחידה לעסוק במידע בכרטיס מבוסס נייר היא באמצעות הקלדה ידנית או חיפוש אחר מספרי הטלפון, כתובות האתרים או הרשתות החברתיות ששיתפת.

אז איך פותרים את האתגרים האלה? על ידי ביצוע המעבר מכרטיסי ביקור מסורתיים לכרטיסי ביקור דיגיטליים.

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך לכלול מידע רב ככל שאתה צריך. החלק הכי טוב? הלקוחות שלך יכולים לעסוק בנוחות ובאופן מיידי עם המידע והתוכן של כרטיס הביקור האלקטרוני שלך. זה מאפשר לך ליצור קשר יעיל עם הלקוחות שלך, מה שמאפשר לך יותר דרכים להתבלט.

איזה מידע לשים בכרטיס ביקור דיגיטלי: 10 הפרטים החיוניים

להלן 10 פרטי החובה לשים על כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי. סיווגנו את 10 האלמנטים הללו ל-4 קטגוריות מפתח:

  1. מידע על הפרופיל

מידע הפרופיל שלך עוזר לקהל שלך להבין טוב יותר מי אתה ומה אתה עושה.

עם פתרון כרטיסי הביקור הדיגיטליים של חברתנו, אתה יכול להיות מקיף ככל שאתה צריך עם פרטי הפרופיל שלך. כתוצאה מכך, אתה מקבל את הקרקע לבניית אמון ואמינות בקרב הלקוחות שלך.

להלן הפרטים שתוכל לכלול בקטע פרטי הפרופיל של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.

  • השם שלך. בכרטיסים שלנו שמך או שם העסק ממוקם בראש ובמרכז כדי להבטיח שהוא מודגש ונראה לעין.
  • תמונה באיכות גבוהה. הקפד לכלול צילום באיכות גבוהה כדי להיראות מקצועי ואמין.
  • שם החברה והייעוד. הוסף את שם החברה שלך וכלול את תפקידך בחברה זו כדי להציג את הניסיון והמומחיות שלך.
  • אודות. אודות העסק הוא המקום שבו תוכל להדגיש את הכישורים וההישגים שלך בצורה תמציתית.

2. פרטי מיתוג

מרכיבי מיתוג הכרטיס שלך, בין אם כאדם פרטי או כעסק, יכולים לשפר את ההכרה שלך. אלמנטים אלה גם עוזרים לך להבדיל את עצמך מהמתחרים.

מלבד האפשרות לבחור פריסת כרטיס ביקור כללית, אתה יכול לעצב את כרטיס הביקור שלך בדרכים הבאות.

  • לוגו מותג. החשיבות של לוגו מותג אינה זקוקה להסבר. ודא שכל כרטיס ביקור דיגיטלי שאתה יוצר כולל לוגו של חברה או מותג.
  • אלמנטים של עיצוב מותג. אתה יכול גם להיות יסודי ככל שאתה צריך עם סגנונות גופנים, גדלי טקסט ורכיבי צבע. זה מבטיח שכרטיס הביקור האלקטרוני שלך משקף בצורה מושלמת את המיתוג שלך.
  1. פרטי התקשרות

כעת, כשהנמענים שלך יודעים מי אתה, תרצה להבטיח שהם יוכלו לפנות אליך בקלות.

זה המקום שבו פרטי ההתקשרות שלך יהיו שימושיים. כרטיסי הביקור האלקטרוניים שלנו מאפשרים לך לכלול כל אחד מפרטי הקשר העיקריים שלך כך שהנמענים יוכלו ליצור קשר במהירות בהקשה.

  • מספרי טלפון וכתובות דוא"ל. תוכל להוסיף פרטים אלו לכרטיס.
  • האתר שלך. אתר אינטרנט הוא לעתים קרובות המשאב העיקרי של המותג לביסוס והדגמה של נוכחות מקוונת.
  • מיקום העסק. כאשר תכלול את הכתובת שלך, סמל כתובת הניתן ללחיצה יופיע בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. הנמען יכול ללחוץ על סמל זה כדי לטעון את אפליקציית WAZE במכשיר הנייד שלו כדי שיוכל לעקוב אחר ההוראות למיקום שלך.
  1. מדיה חברתית

הוספת מדיה חברתית לכרטיס הביקור שלך היא חובה מכיוון שקישורים אלו מפנים את הקהל שלך לערוצים החברתיים הרלוונטיים שלך. זה עוזר לך לבנות אמינות ולגרום לקהל שלך להשלים את הפעולות הרצויות שלך.

בכרטיסים של דיגיטלי קארד תוכל להוסיף קישורים לפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין ועוד…

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך