כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין- איך, איפה, למה וכמה?

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין

חלפו הימים שבהם משרדי עורכי דין הסתמכו רק על ערוצי שיווק מסורתיים ומפה לאוזן כדי להצמיח את העסקים שלהם.

כיום, רוב החברות עברו להשתמש בטכנולוגיה עקב השפעת COVID-19. כולל שימוש בתוכנה לניהול החברות שלהן, כלי פגישות וירטואליות, אחסון בענן ופלטפורמות תשלום מקוונות.

עם זאת, יש עוד כלי חשוב שזקוק לשיפוץ דיגיטלי מלא.

זהו כרטיס הביקור המסורתי – אחד מהכלים הפופולריים ביותר.

כרטיס ביקור משמש בדרך כלל כאמצעי האינטראקציה הראשון בין לקוח לעורך דין. אבל, כרטיסי ביקור מסורתיים מגיעים עם רשימה של מגבלות שמונעות מעורכי דין למקסם הזדמנויות רשת ושיווק.

זה המקום שבו כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים לעזור לעורכי דין ומשרדי עורכי דין.

כדי לחפור לעומק, הנה הסיבה שכרטיסי ביקור דיגיטליים צריכים להיות כלי הרשת המועדף על עורכי דין ומשרדי עורכי דין:

  1. כרטיסי ביקור דיגיטליים ניתנים לעריכה ומאפשרים לך לעדכן את פרטי הכרטיס גם לאחר יצירתו. משמעות הדבר היא שאתה יכול לשנות את פרטי הקשר שלך בכל עת שיידרש מבלי להדפיס מחדש את הכרטיס שלך.

עדכון זה מתרחש בחלק האחורי – בלוח המחוונים של מחולל כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך – והשינויים משתקפים בזמן אמת בכרטיס.

  1. באמצעות כרטיס ביקור מסורתי, אתה יכול לשתף רק מידע בסיסי ליצירת קשר בגלל השטח המוגבל בכרטיס. אבל עם כרטיס ביקור דיגיטלי, אתה יכול לשתף תוכן מולטימדיה – כתובת אתר, מיקום, וידאו, רשתות חברתיות ועוד הרבה יותר.
  2. כאשר אתה חולק כרטיס ביקור מסורתי עם הלקוח שלך, הוא צריך להקליד ולשמור באופן ידני את הפרטים במכשיר הנייד שלו. כרטיסי ביקור דיגיטליים מציעים ללקוחות שלך את הנוחות של שמירת המידע שלך בסמארטפונים שלהם תוך כמה קליקים.

כיצד משרדי עורכי דין יכולים למנף ביעילות כרטיסי ביקור דיגיטליים?

הנה כמה דרכים שבהן משרד עורכי הדין שלך יכול למנף כרטיסי ביקור דיגיטליים כדי ללכוד, לטפח ולהמיר לקוחות נוספים:

תן ללקוחות אפשרות למעבר לאתר שלך או להמלצות

לאחר האינטראקציה הראשונית שלך עם לקוח, תוכל להקל עליו ללמוד יותר על המומחיות שלך. איך? שתף כרטיס ביקור דיגיטלי שמפנה לאתר שלך.

על ידי ביקור באתר המקצועי שלך דרך הכרטיס שלך, הם יכולים ללמוד עוד על העסק שלך ופרטים רלוונטיים אחרים – שנות ניסיון, סוגי תיקים שטופלו, תוכן מנהיגותי, וכו'. בדרך זו, הכרטיס שלך עוזר לבנות אמון ומודעות בקרב הלקוחות שלך מבלי שתצטרך להשקיע מאמץ נוסף.

אנו ממליצים גם לקשר להמלצות וידאו ולביקורות של לקוחות כדי להדגים עוד יותר את המומחיות שלך.

אתה יכול לבחור להציג הוכחה חברתית באתר שלך או לקשר ישירות כתובות אתרים של ביקורת או סרטון YouTube לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.

שתף דפי נחיתה רב-תכליתיים באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

אם ברצונך לשתף מספר כתובות אתרים בצורה מאורגנת יותר, תוכל להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין כדי לשתף מספר קישורים. יכול לכלול את כתובות האתרים הבאות:

  • אתר החברה או הבלוג שלך.
  • חוות דעת והמלצות של לקוחות.
  • קישורים לרשתות חברתיות.

שאלות נפוצות על כרטיסי ביקור דיגיטליים לעורכי דין

בהחלט. כרטיסי ביקור הם עדיין חלק חשוב באסטרטגיית השיווק של משרד עורכי דין. אם לוקחים צעד קדימה, המעבר מכרטיסי ביקור מסורתיים לכרטיסי ביקור דיגיטליים יכול לעזור למשרדי עורכי דין להתחבר בצורה מהירה, נוחה ובת קיימא.

אתה יכול להתחיל עם כרטיסי הביקור הדיגיטליים של DigitaliCard רק ב-10 ש"ח לחודש. יש גם אפשרות להגיע עד 99 ש"ח לחודש, בהתאם לדרישות העסקיות שלך.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך