צרו כרטיס ביקור עם קישורי מדיה חברתית: חזקו את האמינות שלכם

יצירת כרטיס ביקור עם קישורי מדיה חברתית פותחת הזדמנויות נוספות לבנות קשרים, לעודד מעורבות ולחזק את האמינות שלך עם קהל היעד שלך. מאמר זה מראה לך כיצד להוסיף קישורים חברתיים לכרטיסי הביקור שלך כדי להגביר את השפעתם.

בניית קשרים טובים יותר ושיפור האמינות שלך באמצעות כרטיס ביקור דורשים לרוב יותר מהצגת פרטי הקשר הבסיסיים שלך. תצטרך להפנות את הקהל שלך לתוכן שמציג בצורה הטובה ביותר את הערך שאתה מציע.

עבור אנשי מקצוע רבים, בעלי עסקים או משפיענים, המפתח לשיתוף תוכן מועיל ורלוונטי הוא דרך ערוצי המדיה החברתית שלהם.

המדיה החברתית חיונית היום יותר מאי פעם כאשר מובילה למודעות ולהגברת המעורבות. אז הוספת קישורים למדיה החברתית שלך לכרטיסי ביקור יכולה להיות טקטיקה יעילה להגדלת העסק שלך.

לא עבר הרבה זמן כשכרטיסי ביקור מנייר היו הנורמה. אנשים היו מוסיפים את הפרופילים החברתיים שלהם לכרטיסי נייר ומחלקים אותם לנמענים שלהם באופן אישי. אבל כרטיסי ביקור מנייר מגיעים עם חסרונות שונים, כלומר:

  • מקום מוגבל להצגת כל התוכן הרצוי.
  • הצורך של הקהל שלך לחפש באופן ידני את הערוצים החברתיים שלך.
  • עלויות משמעותיות להדפסת כרטיס.

כדי להימנע מהחסרונות הללו, עסקים ואנשים פרטיים רבים עושים את המעבר לכרטיסי ביקור דיגיטליים כחלופה יעילה וחסכונית יותר.

במאמר זה, נדון מדוע עליך לבחור בכרטיסי ביקור אלקטרוניים כדי לקשר את פעולות המדיה החברתית שלך.

מדוע כדאי לבחור כרטיסי ביקור דיגיטליים כדי להציג את המדיה החברתית שלך?

כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים יותר לשיתוף פרופילי המדיה החברתית שלך בשל הסיבות הבאות:

כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים להציג מידע משמעותי יותר. 

כרטיסי ביקור פיזיים מגבילים את שיתוף המידע שלך מכיוון שאתה לא יכול להוסיף כל כך הרבה לכרטיס מבוסס נייר. כרטיסי ביקור דיגיטליים, לעומת זאת, מאפשרים לך לשתף תוכן מולטימדיה ללא הגבלה, כגון קישורי מדיה חברתית, מיקומים, תמונות וכתובות URL מותאמות אישית אחרות.

נוחות ללקוחות שלך לגשת לערוצים החברתיים שלך. 

גישה למדיה החברתית שלך מכרטיס ביקור אלקטרוני דורשת הקשה פשוטה, ומבטלת את הצורך בכל חיפוש ידני אחר השם שלך.

מי יכול להפיק תועלת מכרטיסי ביקור דיגיטליים עם קישורי מדיה חברתית?

אנשי עסקים

כבעל עסק, הכרחי לכלול את קישורי המדיה החברתית שלך כדי למקסם את ההשפעה של כרטיס הביקור האלקטרוני שלך. זה עוזר לך לבסס הוכחה חברתית בקרב לקוחות ולקוחות פוטנציאליים תוך חיזוק הרשת המקצועית שלך.

לינקדאין הוא אחד מערוצי המדיה החברתית המובילים לנטוורקינג מקצועי. אז הצגת סמל לינקדאין על כרטיס הביקור שלך יכולה להיות בעלת ערך רב אם אתה רוצה לקדם ולמנף את פרופיל הלינקדאין שלך.

יתרה מכך, אנשי עסקים רבים משתמשים בפייסבוק כערוץ העיקרי שלהם להגברת המודעות למותג ויצירת לידים. לכן, הגיוני גם לקשר את עמוד הפייסבוק שלכם לכרטיס הביקור שלכם.

מלבד פייסבוק ולינקדאין, אולי תרצה להוסיף את האחיזה שלך בטוויטר ובאינסטגרם אם אתה משתמש בפלטפורמות האלה כדי לקדם את העסק.

קישורי מדיה חברתית לכרטיסי ביקור אינם מוגבלים לערוצים חברתיים דומיננטיים. אתה יכול גם להוסיף קישורים לאפליקציות הודעות מיידיות כמו WhatsApp וטלגרם אם העסק שלך ממנף את הפלטפורמות הללו באופן נרחב.

משפיענים

אם אתה משפיען, לצייד את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בקישורי מדיה חברתית יכול לעזור למאמצים שלך ליצור שיתופי פעולה במותג ולהגדיל את טווח ההגעה שלך.

וזה הכל בגלל הנוחות של לגשת לתוכן החברתי שממצב אותך כסמכות.

עם חברתנו, אתה יכול להוסיף אייקונים ניתנים ללחיצה של חמש הפלטפורמות החברתיות המובילות המשמשות בשיווק משפיענים: אינסטגרם, YouTube, Twitch, Twitter ו-TikTok.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך